Pytanie z dnia 25 sierpnia 2016

Dzień dobry.Jakiś czas temu zamówiłam powerbank. Wszystko przyszło, zapłaciłam za pobraniem. Po 2 dniach, podczas mojej nieobecności przyszła kolejna paczka, z tym samym numerem (została zdublowana), jednak nieświadomi rodzice opłacili ją i odebrali za mnie. Skontaktowałam się więc z firmą w celu wyjaśnienia sytuacji. Kazali zapakować etykietę z wcześniejszej paczki oraz paczkę którą dostałam tamtego dnia, podali wszelkie dane i poprosili o zamówienie kuriera. W środek paczki kazali włożyć kartkę z numerem konta w celu przelania pieniędzy. Dziś mija 15 dni od nadania paczki. Potwierdzenie jej nadania wciąż trzymam, jednak nie otrzymałam do dzis zwrotu pieniędzy (150zł). Czy mogę na coś jeszcze liczyć? Z firmą nie ma ŻADNEGO kontaktu, a nie wiem czy policja może coś w tej sprawie zrobić.

Proszę spróbować złożyć zawiadomienie o oszustwie na Policji, jednak wydaje się że jest to raczej sprawa cywilna i należałoby wystąpić do sądu o zwrot nienależnie zapłaconej kwoty.

Odpowiedź nr 1 z dnia 25 sierpnia 2016 17:17 Obejrzało: 226 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.