Pytanie z dnia 25 sierpnia 2016
Dzień dobry.Jakiś czas temu zamówiłam powerbank. Wszystko przyszło, zapłaciłam za pobraniem. Po 2 dniach, podczas mojej nieobecności przyszła kolejna paczka, z tym samym numerem (została zdublowana), jednak nieświadomi rodzice opłacili ją i odebrali za mnie. Skontaktowałam się więc z firmą w celu wyjaśnienia sytuacji. Kazali zapakować etykietę z wcześniejszej paczki oraz paczkę którą dostałam tamtego dnia, podali wszelkie dane i poprosili o zamówienie kuriera. W środek paczki kazali włożyć kartkę z numerem konta w celu przelania pieniędzy. Dziś mija 15 dni od nadania paczki. Potwierdzenie jej nadania wciąż trzymam, jednak nie otrzymałam do dzis zwrotu pieniędzy (150zł). Czy mogę na coś jeszcze liczyć? Z firmą nie ma ŻADNEGO kontaktu, a nie wiem czy policja może coś w tej sprawie zrobić.
Kamil Zieliński Radca prawny (Od 2003)
Kancelaria Prawna Kamil Zieliński
Narutowicza 11/14, 70-240 Szczecin
Proszę spróbować złożyć zawiadomienie o oszustwie na Policji, jednak wydaje się że jest to raczej sprawa cywilna i należałoby wystąpić do sądu o zwrot nienależnie zapłaconej kwoty.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.