Pytanie z dnia 11 listopada 2022
Dzień dobry,mamy taką sytuacje: wynajęliśmy apartament na 2 dni w Zakopanem przez X ,musieliśmy wpłacić kaucje w wysokości 500 zł,gdy w opisie było napisane,ze będzie zwrócona po wymeldowaniu.Oczywiście zwrócona nie była,a do tego dostaliśmy sms,ze jakby korzystalismy z jakichś niewiadomych ręczników ,ogrzewania i obrażali pracowników.Ale w tym hoteli za 2 dni nie spotkaliśmy żadnego człowieka,a właściciel przez tel obrażał nas,mamy zapisane rozmowy i świadków. Do tego w internecie znalazłam dużo opinii innych ludzi i sytuacje takie same,kaucja tez nie była zwrócona ze jakby kogoś tam obrażali.Przez dużo złych opinii ten właściciel rejestruje na bookingu ten sam apartament ale inna nazwa ,bez opinii ,żeby ludzi rezerwowali i niestety,to nas tez spotkało. Co można zrobić w tej sprawie?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.