Pytanie z dnia 04 grudnia 2017

Dzień dobry.Pytanie dotyczące robót budowlanych. Mam firmę zajmujacą się stolarką okienną i drzwiową. Jakiś rok temu wykonaliśmy montaż, osoba upoważniona podpisała protokoły odbioru i wszytko pięknie. Jakiś czas po montażu osoba zgłasza szkodę na podłodze dębowej (nowe mieszkanie) i rząda prawie 12 tys. zł. za jej naprawę mimo, że podczas odbioru roboty nie zgłaszano jakichkolwiek usterek. Co robić? Z góry dziękuję za podpowiedz.

Dzień dobry, czy sprawa jest obecnie na etapie wezwania do zapłaty, czy już na etapie sądowym? Na osobie, która zgłasza szkodę ciąży obowiązek udowodnienia kiedy i w jakich okolicznościach ona powstała oraz że Pana firma/pracownicy ponoszą za to odpowiedzialność. Bezusterkowy protokół odbioru z pewnością świadczy na Pana korzyść. Jeżeli sprawa nie trafiła jeszcze do sądu rekomenduję wysłać oficjalne pismo z odmową pokrycia kosztów naprawy. W razie dalszych pytań, pozostaję do dyspozycji. Pozdrawiam adwokat Agnieszka Kurczuk-Samodulska

Odpowiedź nr 1 z dnia 4 grudnia 2017 20:48 Zmodyfikowano dnia: 4 grudnia 2017 20:48 Obejrzało: 429 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, czy montaż wykonywaliście Państwo dla osoby fizycznej czy przedsiębiorcy ? Kiedy dokładnie otrzymał Pan pismo od zamawiającego i na czym wg niego polega wada stolarki ? Czy z pisma wynika, że podłoga została już naprawiona, czy też dopiero ma być naprawiona ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 2 z dnia 6 grudnia 2017 10:48 Zmodyfikowano dnia: 6 grudnia 2017 10:48 Obejrzało: 428 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.