Pytanie z dnia 04 grudnia 2017
Dzień dobry.Pytanie dotyczące robót budowlanych. Mam firmę zajmujacą się stolarką okienną i drzwiową. Jakiś rok temu wykonaliśmy montaż, osoba upoważniona podpisała protokoły odbioru i wszytko pięknie. Jakiś czas po montażu osoba zgłasza szkodę na podłodze dębowej (nowe mieszkanie) i rząda prawie 12 tys. zł. za jej naprawę mimo, że podczas odbioru roboty nie zgłaszano jakichkolwiek usterek. Co robić? Z góry dziękuję za podpowiedz.
Agnieszka Kurczuk-Samodulska Adwokat (Od 2014)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Agnieszka Kurczuk-Samodulska
Pana Balcera 6B/22, 20-631 Lublin
Dzień dobry, czy sprawa jest obecnie na etapie wezwania do zapłaty, czy już na etapie sądowym? Na osobie, która zgłasza szkodę ciąży obowiązek udowodnienia kiedy i w jakich okolicznościach ona powstała oraz że Pana firma/pracownicy ponoszą za to odpowiedzialność. Bezusterkowy protokół odbioru z pewnością świadczy na Pana korzyść. Jeżeli sprawa nie trafiła jeszcze do sądu rekomenduję wysłać oficjalne pismo z odmową pokrycia kosztów naprawy. W razie dalszych pytań, pozostaję do dyspozycji. Pozdrawiam adwokat Agnieszka Kurczuk-Samodulska
Podziękowałeś prawnikowi
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, czy montaż wykonywaliście Państwo dla osoby fizycznej czy przedsiębiorcy ? Kiedy dokładnie otrzymał Pan pismo od zamawiającego i na czym wg niego polega wada stolarki ? Czy z pisma wynika, że podłoga została już naprawiona, czy też dopiero ma być naprawiona ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.