Pytanie z dnia 05 stycznia 2016

Dzień po świętach zmarła moja mama, która posiadała kartę kredytową w Banku Credit Agricole. Przesłałem elektronicznie Wniosek o wypowiedzenie umowy wraz ze odpisem skróconym aktu zgonu, jednak bank odmówił wypowiedzenia - kazał udać się do placówki banku, jest to dla mnie uciążliwe bo w mojej miescowosći nie ma banku, czy rzeczywiście nie można wypowiedzieć umowy drogą elelktroniczną w tym wypadku?

Wszystko zależy od treści umowy zawartej przez Pana mamę z bankiem, jaką formę wypowiedzenia umowy przewiduje.

Odpowiedź nr 1 z dnia 5 stycznia 2016 19:50 Obejrzało: 311 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.