Pytanie z dnia 12 czerwca 2016

dziń dobry w styczniu br.zakupiłam przez internet z firmy wysyłkowej towar który nie spełnił moich oczekiwań po uzgonieniu tel.towar odesłałam za potwierdzeniem odbioru,niestety do dnia dzisiejszego nie mogę wyegzekwować zwrotu zapłaconej kwoty 700.- w jaki sposób mam się domagać zwrotu kosztów. Barbara

Dzień dobry, wezwać do zapłaty i następnie wnieść pozew do sądu. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 czerwca 2016 15:29 Obejrzało: 261 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, Może Pani pozwać sprzedawcę.

Odpowiedź nr 2 z dnia 13 czerwca 2016 10:03 Obejrzało: 252 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.