Faktura niezapłacona w terminie a opłata za przyłącze.
Pytanie z dnia 31 października 2019
Spóźniłam się z zapłatą faktury za pakiet internetu oraz tv. termin minął w czwartek, przelew wykonany w niedzielę - zaksięgowany zostal przez firmę w poniedziałek. Dostawca odciął mi sygnał telewizyjny z informacją iż ponowne podłączenie wynosi 100 zł. Dodam , iż żadnego pisma w sprawie zaległosci nie dostałam , żadnego maila. kompletnie nic. Czy jeśli umowa obejmuje dwa produkty to czy usługodawca może zaprzestać odciąć część usług? W cenniku jest ifnromacja o ponownym podłaczeniu a wtym przypadku sygnał został ograniczony.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.