Faktura za niedostarczona przesyłkę,
Pytanie z dnia 27 listopada 2018
Witam
Dwa tygodnie temu tj. 05.11.2018 zamówiłam za pobraniem przesyłkę. Przesyłka nie trafiła do mnie. Kurier dwa dni później (07.11.2018) tj. poinformował mnie o dniu dostarczenia przesyłki - cały dzień miałam wolny więc czekałam na dostawę jednak ta nie trafiła do mnie. W dniu 08.11.2018 wykonałam telefon do kuriera celem umówienia dostawy, jednak telefon był głuchy. Dnia następnego również próbowałam się dodzwonić lecz sytuacja się powtórzyła.
W dniu dzisiejszym tj. 27.11.2018 otrzymałam fa za niedostarczoną przesyłkę. W jaki sposób mogę się od tego odwołać.
Proszę o pomoc
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, zamawiała Pani towar jako konsument czy przedsiębiorca ? Czy kurier zostawił awizo ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.