Faktura za niedostarczona przesyłkę,

Pytanie z dnia 27 listopada 2018

Witam

Dwa tygodnie temu tj. 05.11.2018 zamówiłam za pobraniem przesyłkę. Przesyłka nie trafiła do mnie. Kurier dwa dni później (07.11.2018) tj. poinformował mnie o dniu dostarczenia przesyłki - cały dzień miałam wolny więc czekałam na dostawę jednak ta nie trafiła do mnie. W dniu 08.11.2018 wykonałam telefon do kuriera celem umówienia dostawy, jednak telefon był głuchy. Dnia następnego również próbowałam się dodzwonić lecz sytuacja się powtórzyła.

W dniu dzisiejszym tj. 27.11.2018 otrzymałam fa za niedostarczoną przesyłkę. W jaki sposób mogę się od tego odwołać.

Proszę o pomoc

Dzień dobry, zamawiała Pani towar jako konsument czy przedsiębiorca ? Czy kurier zostawił awizo ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 28 listopada 2018 11:22 Zmodyfikowano dnia: 28 listopada 2018 11:22 Obejrzało: 317 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.