Faktura za niedostarczona przesyłkę,

Pytanie z dnia 27 listopada 2018

Witam

Dwa tygodnie temu tj. 05.11.2018 zamówiłam za pobraniem przesyłkę. Przesyłka nie trafiła do mnie. Kurier dwa dni później (07.11.2018) tj. poinformował mnie o dniu dostarczenia przesyłki - cały dzień miałam wolny więc czekałam na dostawę jednak ta nie trafiła do mnie. W dniu 08.11.2018 wykonałam telefon do kuriera celem umówienia dostawy, jednak telefon był głuchy. Dnia następnego również próbowałam się dodzwonić lecz sytuacja się powtórzyła.

W dniu dzisiejszym tj. 27.11.2018 otrzymałam fa za niedostarczoną przesyłkę. W jaki sposób mogę się od tego odwołać.

Proszę o pomoc

Dzień dobry, zamawiała Pani towar jako konsument czy przedsiębiorca ? Czy kurier zostawił awizo ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 28 listopada 2018 11:22 Zmodyfikowano dnia: 28 listopada 2018 11:22 Obejrzało: 349 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem