Pytanie z dnia 04 stycznia 2021
Firma zakupiła kompresor od innej firmy. Przysłali go i od początku był niesprawny. Po kolejnej naprawie znowu nie działał poprawnie. Firma uważa że nie wie dlaczego nie działa. Ale chcą podjąć się naprawy. Nie chcą zwrotu. Proponują dopłatę i kupienie innego co nie wchodzi w grę bo firma jest niezetelna. Jakie mamy prawa zwrotu gdyż w regulaminie zapisali ze nie mają zwrotów bo są to kompresory robione na zamówienie.
Marcin Krupiński Adwokat (Od 2011)
Kancelaria Adwokacka adwokat Marcin Krupiński Łódź
Piotrkowska 211, 90-451 Łódź
Jeżeli naprawa nie przyniesie rezultatu a wada istotna możliwe będzie odstąpienie od umowy sprzedaży. Z poważaniem adw Marcin Krupiński
Podziękowałeś prawnikowi
Mateusz Uldynowicz Adwokat (Od 2016)
Kancelaria Adwokacka Mateusz Uldynowicz
Niemcewicza 26/407, 71-520 Szczecin
Dzień dobry, odpowiedź na to pytanie wymaga analizy dokumentów dotyczących tej sprawy.
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.