Pytanie z dnia 04 stycznia 2021

Firma zakupiła kompresor od innej firmy. Przysłali go i od początku był niesprawny. Po kolejnej naprawie znowu nie działał poprawnie. Firma uważa że nie wie dlaczego nie działa. Ale chcą podjąć się naprawy. Nie chcą zwrotu. Proponują dopłatę i kupienie innego co nie wchodzi w grę bo firma jest niezetelna. Jakie mamy prawa zwrotu gdyż w regulaminie zapisali ze nie mają zwrotów bo są to kompresory robione na zamówienie.

Jeżeli naprawa nie przyniesie rezultatu a wada istotna możliwe będzie odstąpienie od umowy sprzedaży. Z poważaniem adw Marcin Krupiński

Odpowiedź nr 1 z dnia 4 stycznia 2021 20:12 Zmodyfikowano dnia: 4 stycznia 2021 20:12 Obejrzało: 246 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, odpowiedź na to pytanie wymaga analizy dokumentów dotyczących tej sprawy.

Odpowiedź nr 2 z dnia 7 stycznia 2021 15:15 Zmodyfikowano dnia: 7 stycznia 2021 15:15 Obejrzało: 239 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.