Pytanie z dnia 05 czerwca 2020
Gdzie mogę reklamować towar zakupiony na stoisku nadmorskim jeśli płaciłam gotówką, nie mam paragonu, do produktu nie było dołączonej żadnej instrukcji a towar na drugi dzień uległ rozszczelnieniu (chodzi o dmuchaną sofę "lazy bag")
Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych BIENIEK sp.p. Radca prawny (Od 1990)
Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych BIENIEK sp.p.
gen. de Gaulle'a 46, 41-800 Zabrze
Bez potwierdzenia zakupu będzie to niezmiernie trudne, właściwie uzależnione od dobrej woli osoby obsługującej stoisko. Tam proszę próbować w pierwszej kolejności. W drugiej u producenta towaru. W przypadku dalszych pytań zapraszamy do kontaktu specprawnik@bieniek.com.pl Życzymy miłego dnia i serdecznie pozdrawiamy
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.