Pytanie z dnia 05 czerwca 2020

Gdzie mogę reklamować towar zakupiony na stoisku nadmorskim jeśli płaciłam gotówką, nie mam paragonu, do produktu nie było dołączonej żadnej instrukcji a towar na drugi dzień uległ rozszczelnieniu (chodzi o dmuchaną sofę "lazy bag")

Bez potwierdzenia zakupu będzie to niezmiernie trudne, właściwie uzależnione od dobrej woli osoby obsługującej stoisko. Tam proszę próbować w pierwszej kolejności. W drugiej u producenta towaru. W przypadku dalszych pytań zapraszamy do kontaktu specprawnik@bieniek.com.pl Życzymy miłego dnia i serdecznie pozdrawiamy

Odpowiedź nr 1 z dnia 7 czerwca 2020 12:50 Zmodyfikowano dnia: 7 czerwca 2020 12:50 Obejrzało: 208 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.