Gwarancja na telefon.
Pytanie z dnia 26 marca 2020
Jestem posiadaczem zakupionego w firmie Orange tel komórkowego. Problem pojawił się kiedy chciałem skorzystać z gwarancji producenta wysłałem tel zgodnie z instrukcjami otrzymanymi na infolini telefon zaginol i odesłano mi po jakimś czasie go uszkodzony zbili szklany tył i obecnie nie chcą przyjąć gwarancji ani naprawić telefon wysłałem już 2 pisma wyjaśniające ale ta firma poprostu nie chce naprawić bo jest uszkodzony mechanicznie i skończyła się gwarancja i została mi tylko droga sądową
Michał Muchowicz Radca prawny (Od 2015)
MUCHOWICZ Radcy Prawni i Adwokaci
3 Maja 47/9, 61-728 Poznań
Dzień dobry, sprawa wymaga wnikliwej i dogłębnej analizy celem ustalenia przysługujących Panu roszczeń. Kancelaria specjalizuje się w sprawach dotyczących rękojmi i gwarancji za zakupiony towar. Niestety w takich sprawach jedyną rozwiązaniem pozostaje spór sądowy. Niemniej po analizie sprawy można rozważyć skorzystanie z alternatywnych metod rozwiązywania sporów. Ponadto zostały wprowadzone pewne rozwiązania proceduralne ułatwiające prowadzenie sprawy przed sądem w takich sprawach. Zapraszam do kontaktu i współpracy. Z uszanowaniem, Michał Muchowicz Radca prawny (m.muchowicz@ksiazkiewicz-muchowicz.pl; tel.: 793 66 77 75) Książkiewicz Muchowicz Kancelaria Radców Prawnych sp. p. z Poznania.
Podziękowałeś prawnikowi
Barbara Krechowiecka Adwokat (Od 2012)
Kancelaria Adwokacka adwokat Barbara Krechowiecka
Wrocławska 24, 58-200 Dzierżoniów
Proszę pamiętać, że z okresu gwarancyjnego wyłącza się czas realizacji gwarancji. Na pytanie odpowiedział Pan sobie w zasadzie sam. Pozostaje droga sądowa. Jeśli jest Pan konsumentem to może Pan się też zwrócić do Rzecznika.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.