Gwarancja na telefon.

Pytanie z dnia 16 kwietnia 2020

We wrześniu odesłałem telefon na gwarancje,telefon został przez firme odesłany do chin o czym zostałem poinformowany odrazu przed wysylką przez firmei mieli 90 dni roboczych na zwrot urządzenia do mnie.W lutym tego roku skonczył sie termin gwarancyjnej naprawy i powinienem dostać telefon lecz mieli trudnosci z wysyłką i prosili zebym poczekał teraz po wybuchu pandemi na calym swiecie dalej nie dostałem telefonu a firma usprawiedliwa sie §3. Pkt 11 i tez Art.475 §1 kodeksu cywilnego.Co dalej robić?

Ma Pan korespondencje listowna lub mailową czy tylko rozmowy telefoniczne były prowadzone?

Odpowiedź nr 1 z dnia 16 kwietnia 2020 16:42 Zmodyfikowano dnia: 16 kwietnia 2020 16:42 Obejrzało: 409 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Ten par. 3 pkt 11 to umowy, karty gwarancyjnej czy czegoś innego?

Odpowiedź nr 2 z dnia 16 kwietnia 2020 20:54 Zmodyfikowano dnia: 16 kwietnia 2020 20:54 Obejrzało: 397 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Dzień dobry, rozumiem Pana zdenerwowanie zaistniałą sytuacją to dość długi okres czasu.W tym jednak przypadku konieczna jest analiza postanowień umowy , gwarancji i korespondencji pomiędzy Panem a firmą . W razie pytań lub wątpliwości służę pomocą. Pozdrawiam adw. Małgorzata Brezdeń.

Odpowiedź nr 3 z dnia 17 kwietnia 2020 09:24 Zmodyfikowano dnia: 17 kwietnia 2020 09:24 Obejrzało: 389 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem