Gwarancja na telefon.

Pytanie z dnia 16 kwietnia 2020

We wrześniu odesłałem telefon na gwarancje,telefon został przez firme odesłany do chin o czym zostałem poinformowany odrazu przed wysylką przez firmei mieli 90 dni roboczych na zwrot urządzenia do mnie.W lutym tego roku skonczył sie termin gwarancyjnej naprawy i powinienem dostać telefon lecz mieli trudnosci z wysyłką i prosili zebym poczekał teraz po wybuchu pandemi na calym swiecie dalej nie dostałem telefonu a firma usprawiedliwa sie §3. Pkt 11 i tez Art.475 §1 kodeksu cywilnego.Co dalej robić?

Ma Pan korespondencje listowna lub mailową czy tylko rozmowy telefoniczne były prowadzone?

Odpowiedź nr 1 z dnia 16 kwietnia 2020 16:42 Zmodyfikowano dnia: 16 kwietnia 2020 16:42 Obejrzało: 367 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Ten par. 3 pkt 11 to umowy, karty gwarancyjnej czy czegoś innego?

Odpowiedź nr 2 z dnia 16 kwietnia 2020 20:54 Zmodyfikowano dnia: 16 kwietnia 2020 20:54 Obejrzało: 355 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, rozumiem Pana zdenerwowanie zaistniałą sytuacją to dość długi okres czasu.W tym jednak przypadku konieczna jest analiza postanowień umowy , gwarancji i korespondencji pomiędzy Panem a firmą . W razie pytań lub wątpliwości służę pomocą. Pozdrawiam adw. Małgorzata Brezdeń.

Odpowiedź nr 3 z dnia 17 kwietnia 2020 09:24 Zmodyfikowano dnia: 17 kwietnia 2020 09:24 Obejrzało: 347 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.