Gwarancja na telefon.
Pytanie z dnia 16 kwietnia 2020
We wrześniu odesłałem telefon na gwarancje,telefon został przez firme odesłany do chin o czym zostałem poinformowany odrazu przed wysylką przez firmei mieli 90 dni roboczych na zwrot urządzenia do mnie.W lutym tego roku skonczył sie termin gwarancyjnej naprawy i powinienem dostać telefon lecz mieli trudnosci z wysyłką i prosili zebym poczekał teraz po wybuchu pandemi na calym swiecie dalej nie dostałem telefonu a firma usprawiedliwa sie §3. Pkt 11 i tez Art.475 §1 kodeksu cywilnego.Co dalej robić?
Michał Bukowski Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Bukowski
Al. IX Wieków Kielc 6/34, 25 - 516 Kielce
Ma Pan korespondencje listowna lub mailową czy tylko rozmowy telefoniczne były prowadzone?
Podziękowałeś prawnikowi
Marcin Lasota Radca prawny (Od 2016)
Siwek, Szmit & Lasota Kancelaria Radców Prawnych
IX Wieków Kielc 16 lok. 2, 25-516 Kielce
Ten par. 3 pkt 11 to umowy, karty gwarancyjnej czy czegoś innego?
Podziękowałeś prawnikowi
Małgorzata Brezdeń Adwokat (Od 2016)
Kancelaria Adwokacka Małgorzata Brezdeń
Mickiewicza 15, 27-600 Sandomierz
Dzień dobry, rozumiem Pana zdenerwowanie zaistniałą sytuacją to dość długi okres czasu.W tym jednak przypadku konieczna jest analiza postanowień umowy , gwarancji i korespondencji pomiędzy Panem a firmą . W razie pytań lub wątpliwości służę pomocą. Pozdrawiam adw. Małgorzata Brezdeń.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.