Gwarancja na telefon.

Pytanie z dnia 18 listopada 2020

Witam serdecznie, sprawa dotyczy naprawy gwarancyjnej telefonu zakupionego w ramach umowy w sieci Play, oddałem telefon do naprawy gwarancyjnej z drobnymi rysami na obydwie za miesiąc dostałem informację że telefon ma pęknięcie i nie jest to naprawa gwarancijna chociaż akt przyjęcia do naprawy, zdjęcia z salonu przyjmujacego świadczy że nie było żadnego pęknięcia. Obsługa klienta Play twierdzi że to normalne i pracownik mogl nie zauważyc pęknięcia i zdjęcia zrobił nie fachowo i muszę odebrać uszkodzony telefon.

Nieprawda. Jeśli w dokumencie przyjęcia telefonu do naprawy nie ma wpisanej usterki to jest to ryzyko serwisu, że tego nie zrobił i nie może teraz twierdzić, że posiadał on to uszkodzenie. Po to właśnie się opisuje przedmiot przyjmowany do naprawy, żeby wyeliminować takie sytuacje. Proszę wskazać im w piśmie, że nie wpisano tego do dowodu przyjęcia telefonu do naprawy i domagać się wymiany telefonu na wolny od wad (bez zbitego wyświetlacza) pod rygorem zawiadomienia Rzecznika Praw Konsumentów oraz wystąpienia do sądu z pozwem. Powinni szybko to zrobić.

Odpowiedź nr 1 z dnia 18 listopada 2020 15:06 Zmodyfikowano dnia: 18 listopada 2020 15:06 Obejrzało: 263 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.