Gwarancja na telefon.
Pytanie z dnia 18 listopada 2020
Witam serdecznie, sprawa dotyczy naprawy gwarancyjnej telefonu zakupionego w ramach umowy w sieci Play, oddałem telefon do naprawy gwarancyjnej z drobnymi rysami na obydwie za miesiąc dostałem informację że telefon ma pęknięcie i nie jest to naprawa gwarancijna chociaż akt przyjęcia do naprawy, zdjęcia z salonu przyjmujacego świadczy że nie było żadnego pęknięcia. Obsługa klienta Play twierdzi że to normalne i pracownik mogl nie zauważyc pęknięcia i zdjęcia zrobił nie fachowo i muszę odebrać uszkodzony telefon.
Artur Stachurski Radca prawny (Od 2014)
LT LAW Ciupka, Stachurski sp.k.
Gwiaździsta 71/10, 01-651 Warszawa
Nieprawda. Jeśli w dokumencie przyjęcia telefonu do naprawy nie ma wpisanej usterki to jest to ryzyko serwisu, że tego nie zrobił i nie może teraz twierdzić, że posiadał on to uszkodzenie. Po to właśnie się opisuje przedmiot przyjmowany do naprawy, żeby wyeliminować takie sytuacje. Proszę wskazać im w piśmie, że nie wpisano tego do dowodu przyjęcia telefonu do naprawy i domagać się wymiany telefonu na wolny od wad (bez zbitego wyświetlacza) pod rygorem zawiadomienia Rzecznika Praw Konsumentów oraz wystąpienia do sądu z pozwem. Powinni szybko to zrobić.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.