gwarancja,odmowa,przedsiębiorca

Pytanie z dnia 29 kwietnia 2019

Witam
Chciałbym zapytać jeśli to możlwe, mało jest informacji o prawach przedsiębiorcy przy odmowie naprawy gwarancyjnej. Otóż zakupiłem 1,5 roku temu aprat kompaktowy na firmę (faktura Vat). Po tym okesie (1,5 roku ) jeden z elementów osłony obiektwu (element rozsuwny obiekywu) zaczął się blokować. W związku z tym że owy aprarat posada 2 letnią gwarancję, postanowiłem odesłac do do sklepu internetowego, gdzie zakupiłem aparat. Sklep odesłał do autoryzowanego serwisu który jest gwarantem. Niestety otrzymałem informację zwrotną że serwis odmówił naprawy gwarancynej, powód złe użytkowania aparatu, rzekomy kurz był powodem blokowania się rozsuwnej osłony obiekywu. Obektyw aparatu jest na stałe zamocowany, rozsuwny , mimo dbałości sam łapie i zassysa kurz, nie da się tego uniknąć użytkując aprat. Moje pytanie, czy jak jako przedsiebiorca mam jakieś prawa ?, mogę w jakiś sposód odwołać sie od tej decyzji ?, czy sprawa jest z góry przegrana?.

Pozdrawiam
Radek

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.