gwarancja,reklamacja towaru po terminie
Pytanie z dnia 01 stycznia 2019
Witam, sprzedałam piec z 5-cioletną gwarancją. Teraz klient po 6 latach, oczekuje ode mnie "rekompensaty" 1000 zł, że piec nie działa. Nadmieniam, że Pan palił mokrym drewnem i piec gnił. Otwarcie mi powiedział, że jeśli mu nie zapłacę będzie mówił na niekorzyść mojej firmy. Co mam zrobić? Proszę o pomoc.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, termin gwarancji i rękojmi minął. Polecam więc poinformować o nieuznaniu roszczeń oraz uczulić, źe ewentualne naruszanie Pana dóbr osobistych spotka się ze stosowną reakcją i dochodzeniem roszczeń przed sądem. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Michał Okoniewski Adwokat (Od 2016)
Kancelaria Adwokacka Michał Okoniewski
Królowej Jadwigi 25/1, 64-100 Leszno
Z Pani opisu wynika, iż klient nie ma roszczenia o zapłatę za niesprawny piec, a wszelkie naruszenia dobrego imienia - bezpodstawne złe opinie są podstawą do jego odpowiedzialności.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.