gwarancja,reklamacja towaru po terminie

Pytanie z dnia 01 stycznia 2019

Witam, sprzedałam piec z 5-cioletną gwarancją. Teraz klient po 6 latach, oczekuje ode mnie "rekompensaty" 1000 zł, że piec nie działa. Nadmieniam, że Pan palił mokrym drewnem i piec gnił. Otwarcie mi powiedział, że jeśli mu nie zapłacę będzie mówił na niekorzyść mojej firmy. Co mam zrobić? Proszę o pomoc.

Dzień dobry, termin gwarancji i rękojmi minął. Polecam więc poinformować o nieuznaniu roszczeń oraz uczulić, źe ewentualne naruszanie Pana dóbr osobistych spotka się ze stosowną reakcją i dochodzeniem roszczeń przed sądem. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 1 stycznia 2019 22:38 Zmodyfikowano dnia: 1 stycznia 2019 22:38 Obejrzało: 315 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Z Pani opisu wynika, iż klient nie ma roszczenia o zapłatę za niesprawny piec, a wszelkie naruszenia dobrego imienia - bezpodstawne złe opinie są podstawą do jego odpowiedzialności.

Odpowiedź nr 2 z dnia 2 stycznia 2019 09:39 Zmodyfikowano dnia: 2 stycznia 2019 09:39 Obejrzało: 311 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.