gwarancja,termin rozpatrzenia

Pytanie z dnia 14 lutego 2019

Witam. Zakupiłam wannę jako towar pełnowartościowy u sprzedawcy. W momencie podjęcia próby inctalacji wanny okazało się że jest ona nierownomiernie pokryta akrylem co w niedalekiej przyszłości może skutkować jej mechanicznym uszkodzeniem podczas użytkowania. Sprzedawca u którego zakupiłam towar poinformował mnie że nie mogą przyjąć zwrotu tej wanny, jedynie można taką wannę reklamować u producenta. Stąd moje pytanie, jako że okres rozpatrzenia gwarancji to zwykle ok 14 dni roboczych, to czy jest możliwość aby to sklep w którym kupiłam wannę oddał mi pieniądze bądź wymienił na nowy towar? Bardzo dziękuję za pomoc i pozdrawiam

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.