gwarancja,termin rozpatrzenia
Pytanie z dnia 14 lutego 2019
Witam. Zakupiłam wannę jako towar pełnowartościowy u sprzedawcy. W momencie podjęcia próby inctalacji wanny okazało się że jest ona nierownomiernie pokryta akrylem co w niedalekiej przyszłości może skutkować jej mechanicznym uszkodzeniem podczas użytkowania. Sprzedawca u którego zakupiłam towar poinformował mnie że nie mogą przyjąć zwrotu tej wanny, jedynie można taką wannę reklamować u producenta. Stąd moje pytanie, jako że okres rozpatrzenia gwarancji to zwykle ok 14 dni roboczych, to czy jest możliwość aby to sklep w którym kupiłam wannę oddał mi pieniądze bądź wymienił na nowy towar? Bardzo dziękuję za pomoc i pozdrawiam
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.