Handel na platformie TMS brokers.
Pytanie z dnia 15 sierpnia
Od dłuższego czasu handluje na platformie TMS brokers i nigdy nie było żadnych proboemów. Ostatnio próbowałem otworzyć pozycję na parze walutowej USD/JPY, ale po kliknięciu przycisku sprzedaj (bądź kupuj) nie widzę, aby ta pozycja się otworzyła. Nie ma jej na liście otwartych pozycji. Więc założyłem, że jej nie otworzyłem. Postanowiłem powtórzyć to otwarcie pozycji jeszcze kilka razy i wciąż to samo. Pozycja się nie otwiera, nie ma jej na liście aktywnych pozycji. Po ostatniej próbie otwarcia pozycji, zmroziło mnie, ponieważ zauważyłem , iż z moich środków została pobrana pewna kwota (depozyt zabezpieczający na tą pozycję), ale w dalszym ciągu nie widać tej pozycji na liście moich aktywnych pozycji, nie ma też żadnych śladów tych pozycji na wykresie, w historii, nic. Zdałem sobie sprawę, że tak naprawdę za każdym razem próbując otwierać pozycję, to ją otwierałem, tylko nic o tym nie wiedziałem! Obecnie mam zbyt wiele otwartych pozycji, naraziłem się na zbyt duże ryzyko, wszystko dlatego, że nie wiedziałem, że otwieram pozycję! bo broker maskuje to, nie podaje do wiadomości, jego platforma wprowadza mnie w błąd!! Chce aby broker anulował wszystkie te pozycje na tej parze walutowej i zwrócił mi pieniądze w przypadku, gdy któraś z nich przyniosła straty. Co mogę zrobić w tej sytuacji?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.