Pytanie z dnia 16 grudnia 2021

I had free contract in vectra wifi service and after using more then 4 months, I had to change my place and call to the customer service to cancel my contract. Afterwards, I terminate contract and returned the device as they suggested me and now they are messaging me to pay two months of wifi service which I didn't use or they will inform debt collector. What should I do in this case?

Dear Sir / Madam In order to be able to provide advice on the matter, it will be necessary to analyze the concluded contract and correspondence with the service provider (termination of the contract and requests for payment). Yours sincerely Adv. Tomasz R. Weigt, phone: 601-225-208

Odpowiedź nr 1 z dnia 17 grudnia 2021 10:10 Zmodyfikowano dnia: 17 grudnia 2021 10:10 Obejrzało: 307 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

You shall take a look into the contract with Vectra internet provider in order to find out whether or not there is a clause regarding 2-month termination period. If yes, then the contractor has a right to charge you for the 2 months. Alternative solution to your problem is trying to conclude a an agreement with Vectra to avoid payment. Regards

Odpowiedź nr 2 z dnia 17 grudnia 2021 14:22 Zmodyfikowano dnia: 17 grudnia 2021 14:22 Obejrzało: 306 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.