Ile dni ma klient na zwrot towaru kupionego przez internet
Pytanie z dnia 24 września 2019
Witam
Mam takie pytanie. Jesteśmy firmą produkcyjno-dystrybucyjną. Sprzedajemy towar do dalszej odsprzedaży innym firmom. Sprzedaż jest poprzez platformę b2b oraz telefonicznie przez opiekunów handlowych. Jakis czas temu, ze względu na bardzo dużą ilość zwracanego towaru, skróciliśmy okres zwrotu do 5 dni, po tym czasie pobieramy opłatę manipulacyjną. Niektórzy klienci twierdzą, że jest to wbrew prawu i powołują się na klienci powołują się na możliwość zwrotu towaru zakupionego na odległość czyli 14 dni. Czy faktycznie dotyczy to również firm, które nie sprzedają do klienta ostatecznego?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, ustawowy 14 dniowy termin zwrotu dotyczy sprzedaży konsumenckiej. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Piotr Stosio Radca prawny (Od 2018)
Kancelaria Radcy Prawnego Piotr Stosio
Aleja Prymasa Tysiąclecia 145/149 lok. 95, 01-424 Warszawa
Dzień dobry. Ten termin dotyczy sprzedaży konsumentom, nie przedsiębiorcom. Chyba że taką możliwość ustalili Państwo w regulaminie sprzedaży. Gdyby potrzebowali Państwo pomocy, proszę o kontakt. Pozdrawiam, Piotr Stosio. Tel 604183261. Biuro@ssk-legal.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.