informacja o zadłużeniu od firmy zarządzającej
Pytanie z dnia 12 czerwca 2019
Dzień dobry. Proszę o pilna poradę. Otrzymałam pismo od firmy zarządzającej nieruchomosciami-administratorów mojego budynku, znajdującego się we wspólnocie mieszkaniowej z informacją o długu. Chodzi konkretnie o miejsce postojowe w hali garażowej. Administrator twierdzi' że nie zostało ono zgłoszone 8 lat temu. Zakupiłam mieszkanie wraz z miejscem od dewelopera w 2011 roku i zgłaszałam wszystkie informacje (ilość osób zamieszkujących, śmieci itd) do wyliczenia czynszu. Pracownik administracji osobiście wskazywał mi miejsc postojowe. Firma jednak twierdzi że to ja niedopelniłam obowiązku i chce spłaty "długu". Jak się od tej decyzji odwołać? Wcześniej, przez 8 lat nie dostałam informacji o zadłużeniu. Czynsz płacę regularnie. Z góry dziękuję za pomoc!
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, bez zapoznania się z treścią pisma, jakie Pan otrzymał, ciężko cokolwiek doradzić. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.