informacja o zadłużeniu od firmy zarządzającej

Pytanie z dnia 12 czerwca 2019

Dzień dobry. Proszę o pilna poradę. Otrzymałam pismo od firmy zarządzającej nieruchomosciami-administratorów mojego budynku, znajdującego się we wspólnocie mieszkaniowej z informacją o długu. Chodzi konkretnie o miejsce postojowe w hali garażowej. Administrator twierdzi' że nie zostało ono zgłoszone 8 lat temu. Zakupiłam mieszkanie wraz z miejscem od dewelopera w 2011 roku i zgłaszałam wszystkie informacje (ilość osób zamieszkujących, śmieci itd) do wyliczenia czynszu. Pracownik administracji osobiście wskazywał mi miejsc postojowe. Firma jednak twierdzi że to ja niedopelniłam obowiązku i chce spłaty "długu". Jak się od tej decyzji odwołać? Wcześniej, przez 8 lat nie dostałam informacji o zadłużeniu. Czynsz płacę regularnie. Z góry dziękuję za pomoc!

Dzień dobry, bez zapoznania się z treścią pisma, jakie Pan otrzymał, ciężko cokolwiek doradzić. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 13 czerwca 2019 13:57 Zmodyfikowano dnia: 13 czerwca 2019 13:57 Obejrzało: 195 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.