Pytanie z dnia 15 października

Jak mogę wybrnac z sytuacji i co mi grozi.Mam dwa lokale.W 2022roku operator sieci elektrycznej zakończył współpracę i miał swoich klientów poprzenosić na innych dystrybutorów jeśli będziemy niezdecydiwani.Bylismy pewni że opłacamy oba lokale naprzemiennie a okazało się że od 2023 stycznia nie mamy umowy pobieramy prąd a licznik ponoć jest odłączony przez operatora.Dziwne bo prąd jest.Dociekalismy kto jest naszym operatorem żeby zmienić i tak to wszystko wyszło.Natomiast pgn dzis podsuwało nam umowę z datą 1stycznia 2023roku.Uwazam że wina niedopatrzenia nie leży tylko po naszej stronie.Jak możemy się bronić?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.