Jak odnieść się do zamknięcia mojej reklamacji ws ubiegania się o zwrot środków przesłanych na nieistniejące już konto

Pytanie z dnia 03 maja 2022

Jak odnieść się do zamknięcia mojej reklamacji ws ubiegania się o zwrot środków przesłanych na nieistniejące już konto? Pieniądze wysyłane z UK za pomocą pośrednika Skrill Ltd do mBank Polska. Jedni i drudzy zasłaniają się prawem a to polskim a to irlandzkim.

Dzień dobry, specjalizuję się w prawie bankowym i mógłbym pomóc w tej sprawie. Musiałbym jednak uzyskać więcej szczegółów, przede wszystkim co do treści reklamacji oraz sposobu jej rozpoznania przez banki. Pozdrawiam

Odpowiedź nr 1 z dnia 5 maja 2022 08:34 Zmodyfikowano dnia: 5 maja 2022 08:34 Obejrzało: 242 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, wszystko zależy od treści korespondencji z podmiotem, w którym złożono reklamację. Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.

Odpowiedź nr 2 z dnia 5 maja 2022 16:11 Zmodyfikowano dnia: 5 maja 2022 16:11 Obejrzało: 240 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.