Jak postąpić z nierzetelnym wykonawcą usługi.
Pytanie z dnia 12 sierpnia 2020
Witam.
Co zrobić z nierzetelnym wykonawcą usługi. Po usunięciu awarii trzeba było wymienić kabinę prysznica którą kupiliśmy.
Została ona zamontowana niewłaściwie. Zaznaczam że nie dostałam umowy a jedynie po trzech dniach próśb kosztorys. Wszystko dlatego że chodzi o ubezpieczenie mieszkania i zwrot kosztów.
Część kosztorysu zapłaciłam ale czekam na usunięcie usterkę i pan nie przychodzi. Co mam zrobić. Czy muszę zapłacić resztę kosztorysu. Może wtedy skończy pracę.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.