Jak postąpić z nieuczciwym sprzedawcą?
Pytanie z dnia 28 sierpnia 2021
Nieuczciwy sprzedawca. Po 2 tyg doczekałam się wysłania mi towaru, przyszedł inny niż zamawiałam. Bałam się więc dogadałam się że wysyłam za pobraniem, Pani jednak odmówiła odbioru, po postraszeniu skarbówką zrobiła przelew jedynie za towar, nie za przesyłkę (paczkomat 14 zl i poczta 36 zl w związku że 20 zł za wysłanie pobraniowo i 16 zł za powrót). Paczka leży, z nią nie da się porozumieć, nawet nie wiem co mam z nią zrobić... sklep internetowy, zakup poprzez facebook bo tam prowadzi swoją stronę. Proszę o pomoc
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.