Jak rozwiązać umowę zawartą na odległość.
Pytanie z dnia 19 czerwca 2020
Prowadząc jednoosobową firmę podpisałem po telefonicznych uzgodnieniach umowę z UPC na dostarczanie Internetu.
Kiepski montaż i niska jakość łącza oraz obietnica UPC przysłania technika dopiero po 4 dniach spowodowały moje odstąpienie od umowy po 13 dniach użytkowania łącza.. Od UPC dowiedziałem się, że nie jestem konsumentem i nie mogłem skorzystać z takiego sposobu zakończenia umowy.
Jak rozwiązać ten problem?
dr n. pr. Arkadiusz Polański Adwokat
Kancelaria Adwokacka Adwokat dr Arkadiusz Polański
Planty 16c/6a, 25-502 Kielce
należałoby wypowiedzieć umowę o świadczenie usług z tytułu nienależytego wykonania umowy. Moja Kancelaria zajmuje się tego rodzaju sprawami. Zapraszam do skorzystania z moich usług. Kontakt tel. 782 082 575, e-mail: drapolanski@gmail.com. Pozdrawiam serdecznie.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.