Jak uzyskać nowy telefon w ramach reklamacji gwarancyjnej
Pytanie z dnia 08 października 2019
Po 11 dniach od zakupu oddałam telefon w ramach gwarancji do operatora,po 34 dniach miałam możliwość go odebrania, jednak odmówiłam, ponieważ był zniszczony i nie mogłam go włączyć. Napisałam reklamację do serwisu, który jej nie uznał.Operator mnie odsyła do serwisu,a serwis,że to nie jego wina. Chciałam oddać telefon w ramach rękojmi ale pracownik operatora powiedział,ze nie mogę (co jak się okazało było nieprawdą), ponowna reklamacja była źle zarejstrowana przez pracownika przez co od 3 miesięcy nie mam telefonu.Opreator twierdzi,ze jest pośrednikiem,mimo, ze to od niego zakupiłam telefon.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.