Jak wyegzekwować kwotę za niezrealizowaną usługę.
Pytanie z dnia 22 września 2020
Witam. W lipcu zarezerwowałam przez booking apartament na 29-30 sierpień. Obiekt anulował rezerwację rzekomo z powodu nieważne karty kredytowej. Po kontakcie z obiektem pobrano mi kwotę rezerwacji z konta ( już bezpośrednio przez właściciela apartamentu). Mimo próśb nie otrzymałam potwierdzenia. Oczywiście zostałam bez noclegu. O zwrot pieniędzy dopraszam się do teraz. Jak wyegzekwować kwotę za niezrealizowaną usługę. Pozdrawiam. Agnieszka
Dzień dobry, skoro karta kredytowa była nieważna, to w jaki sposób została z niej pobrana kwota rezerwacji?
Podziękowałeś prawnikowi
Tomasz R. Weigt Adwokat (Od 1997)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Tomasz R. Weigt
Daszyńskiego 12/1, 59-700 Bolesławiec
Dzień dobry. W takiej sytuacji należy skierować do Obiektu ostateczne przedsądowe wezwanie do zapłaty rzeczonej kwoty stanowiącej bezpodstawne wzbogacenie. Jeżeli Obiekt nie uwzględni wezwania pozostanie skierowanie sprawy na drogę postępowania cywilnego. W tym postępowaniu konieczne będzie przedstawienie opisanych faktów i przedstawienie dowodów na ich potwierdzenie (anulowanie rezerwacji itd.). Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-563-996
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.