Jak wyegzekwować kwotę za niezrealizowaną usługę.

Pytanie z dnia 22 września 2020

Witam. W lipcu zarezerwowałam przez booking apartament na 29-30 sierpień. Obiekt anulował rezerwację rzekomo z powodu nieważne karty kredytowej. Po kontakcie z obiektem pobrano mi kwotę rezerwacji z konta ( już bezpośrednio przez właściciela apartamentu). Mimo próśb nie otrzymałam potwierdzenia. Oczywiście zostałam bez noclegu. O zwrot pieniędzy dopraszam się do teraz. Jak wyegzekwować kwotę za niezrealizowaną usługę. Pozdrawiam. Agnieszka

Dzień dobry, skoro karta kredytowa była nieważna, to w jaki sposób została z niej pobrana kwota rezerwacji?

Odpowiedź nr 1 z dnia 23 września 2020 12:33 Zmodyfikowano dnia: 23 września 2020 12:33 Obejrzało: 469 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. W takiej sytuacji należy skierować do Obiektu ostateczne przedsądowe wezwanie do zapłaty rzeczonej kwoty stanowiącej bezpodstawne wzbogacenie. Jeżeli Obiekt nie uwzględni wezwania pozostanie skierowanie sprawy na drogę postępowania cywilnego. W tym postępowaniu konieczne będzie przedstawienie opisanych faktów i przedstawienie dowodów na ich potwierdzenie (anulowanie rezerwacji itd.). Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-563-996

Odpowiedź nr 2 z dnia 23 września 2020 15:00 Zmodyfikowano dnia: 23 września 2020 15:00 Obejrzało: 465 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.