Jak wyegzekwować zwrot kosztów przesyłki?
Pytanie z dnia 27 listopada 2018
Witam prowadze działalność gospodarczą (sprzedaż detaliczna odzieży) klient któremu wysłałem towar za pobraniem unikał pobrania przesyłki w związku z czym przesyłka została zwrócona na mój koszt. Chciałbym dowiedzieć się czy mogę na drodze sądowej wyegzekwować zwroty kosztów jakie poniosłem.
Kinga Konopelko Radca prawny (Od 2016)
Kancelaria radcy prawnego Kinga Konopelko
Podwale 37/38, 50-040 Wrocław
Dzień dobry, dużo zależy od kilku czynników. Jednym z nich jest to czy klient byl firmą czy osobą fizyczną (klientem indywidualnym)? Czego konkretnie dotyczyla sprzedaż? Pozdrawiam radca prawny Kinga Konopelko
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.