Jak wypowiedzieć umowę z operatorem komórkowym z powodu braku zasięgu?
Pytanie z dnia 24 stycznia
Witam. Żona ma umowę na firmę z tmobile. Ich usługą wola o pomstę do nieba brak internetu i zasięgu w miejscach gdzie potrzebujemy. Problem był zgłaszany ale powiedzieli nam że modernizacja sieci będzie za 7 miesięcy. I na pismo o odstąpienie od umowy z ich winy odpisali ze nie ma takiej możliwości. Jak zrezygnować z ich usług bez kary?
Paweł Skwarek Radca prawny (Od 2011)
Adwokat, Radca Prawny, Doradca Podatkowy, Doradca Restrukturyzacyjny
Przyczółkowa 400, 02-962 Warszawa
W opisanej sytuacji, pomimo braku możliwości odstąpienia od umowy z winy T-Mobile, istnieją inne sposoby na rezygnację bez kary: 1. Wypowiedzenie umowy: - Sprawdź w umowie okres wypowiedzenia. - Złóż pisemne wypowiedzenie, najlepiej listem poleconym za potwierdzeniem odbioru. - W treści wypowiedzenia wskaż datę, od której chcesz rozwiązać umowę. - Jeżeli w umowie nie ma zapisów o karze za wcześniejsze rozwiązanie, nie będziesz musiał jej płacić. 2. Zgłoszenie reklamacji: - Zgłoś reklamację na brak internetu i zasięgu. - Dołącz dowody potwierdzające problem, np. zrzuty ekranu, nagrania. - Jeżeli T-Mobile nie rozwiąże problemu w ciągu 14 dni, możesz odstąpić od umowy bez kary. 3. Zmiana operatora: - Wybierz nowego operatora, który oferuje lepsze usługi w Twojej lokalizacji. - Poproś nowego operatora o przeniesienie numeru. - Z chwilą przeniesienia numeru, umowa z T-Mobile automatycznie się rozwiąże. Pamiętaj: - Dokładnie przeczytaj umowę, aby sprawdzić warunki rozwiązania umowy. - Zbieraj dowody na brak internetu i zasięgu. - Składaj reklamacje pisemnie. - W razie wątpliwości, skonsultuj się z prawnikiem.
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.