Jak zmusić developera do usunięcia usterek w ramach reklamacji.
Pytanie z dnia 16 czerwca 2020
Dzień dobry,
Nasz deweloper otrzymał od nas reklamację ze zdjęciami kilka dni po odbiorze domu w zabudowie szeregowej. Zanieczyszczona i z ubytkami elewacja, zanieczyszczone tynkiem i betonem posadzki w domu, brak prawidłowego uzupełnienia okien w dwóch pomieszczeniach. Deweloper nie odpowiedział na reklamację, uzupełnił tylko piankę pod oknami. Zrobiliśmy remon i popękały tynki w czterech pokojach na pierwszym piętrze. Ponownie złożyliśmy reklamację w ramach rocznej gwarancji na tynki która otrzymaliśmy od dewlopera-kierownik budowy przyszedł i zrobił zdjęcia. Od pół roku brak odpowiedzi. Skierowaliśmy kolejne pismo z prośbą o ustosunkowanie się do naszych pism. Oczekujemy na odpowiedź. Co możemy zrobić w takiej sytuacji? Jak zmusić dewelopera do działania w tym zakresie? Cała sytuacja trwa już 1,5 roku.
dr n. pr. Arkadiusz Polański Adwokat
Kancelaria Adwokacka Adwokat dr Arkadiusz Polański
Planty 16c/6a, 25-502 Kielce
Dzień dobry, oczywiście uważam, że sprawa powinna zostać załatwiona w ramach usług kancelarii. Chętnie pomogę Państwu zakończyć tą sprawę. Moja kancelaria zajmuje się tego typu sprawami, zapraszam do kontaktu pod nr tel. 782 082 575, e-mail: drapolanski@gmail.com. Zapraszam
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.