Jak zmusić developera do usunięcia usterek w ramach reklamacji.

Pytanie z dnia 16 czerwca 2020

Dzień dobry,
Nasz deweloper otrzymał od nas reklamację ze zdjęciami kilka dni po odbiorze domu w zabudowie szeregowej. Zanieczyszczona i z ubytkami elewacja, zanieczyszczone tynkiem i betonem posadzki w domu, brak prawidłowego uzupełnienia okien w dwóch pomieszczeniach. Deweloper nie odpowiedział na reklamację, uzupełnił tylko piankę pod oknami. Zrobiliśmy remon i popękały tynki w czterech pokojach na pierwszym piętrze. Ponownie złożyliśmy reklamację w ramach rocznej gwarancji na tynki która otrzymaliśmy od dewlopera-kierownik budowy przyszedł i zrobił zdjęcia. Od pół roku brak odpowiedzi. Skierowaliśmy kolejne pismo z prośbą o ustosunkowanie się do naszych pism. Oczekujemy na odpowiedź. Co możemy zrobić w takiej sytuacji? Jak zmusić dewelopera do działania w tym zakresie? Cała sytuacja trwa już 1,5 roku.

Dzień dobry, oczywiście uważam, że sprawa powinna zostać załatwiona w ramach usług kancelarii. Chętnie pomogę Państwu zakończyć tą sprawę. Moja kancelaria zajmuje się tego typu sprawami, zapraszam do kontaktu pod nr tel. 782 082 575, e-mail: drapolanski@gmail.com. Zapraszam

Odpowiedź nr 1 z dnia 16 czerwca 2020 23:02 Zmodyfikowano dnia: 16 czerwca 2020 23:02 Obejrzało: 436 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry można wszcząć działania w celu wykonania zastępczego na koszt dewelopera W razie wątpliwości oraz pytań zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 2 z dnia 17 czerwca 2020 09:10 Zmodyfikowano dnia: 17 czerwca 2020 09:10 Obejrzało: 434 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.