Jak zmusić klientkę do uregulowania rachunku.

Pytanie z dnia 15 października 2020

Witam. Zajmuje się sprzedażą kosmetyków. Mam klientkę, ktora od roku nie zapłaciła mi za swoje zakupy. Jest to kwota 470 zl. Nic sobie z tego nie robi, nie chce poprostu oddać. Mam z nia wszystkie rozmowy oraz to co zamawiała. Czy am szanse odzyskać w całości pieniądze? Co powinnam zrobić. Pozdrawiam

Dzień dobry, oczywiście. Należy wysłać oficjalne wezwanie do zapłaty, a następnie wnieść pozew do sądu. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 15 października 2020 16:48 Zmodyfikowano dnia: 15 października 2020 16:48 Obejrzało: 270 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, w pierwszej kolejności proszę wysłać wezwanie do zapłaty wraz propozycją polubownego rozwiązania sporu. Mogę udzielić pomocy w sporządzeniu stosowanego pisma, w tym celu proszę o kontakt biuro@radcaradzi.pl lub 665 714 650. Pozdrawiam, Katarzyna Garncarska radca prawny

Odpowiedź nr 2 z dnia 16 października 2020 10:14 Zmodyfikowano dnia: 16 października 2020 10:14 Obejrzało: 263 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.