Jak zmusić klientkę do uregulowania rachunku.
Pytanie z dnia 15 października 2020
Witam. Zajmuje się sprzedażą kosmetyków. Mam klientkę, ktora od roku nie zapłaciła mi za swoje zakupy. Jest to kwota 470 zl. Nic sobie z tego nie robi, nie chce poprostu oddać. Mam z nia wszystkie rozmowy oraz to co zamawiała. Czy am szanse odzyskać w całości pieniądze? Co powinnam zrobić. Pozdrawiam
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, oczywiście. Należy wysłać oficjalne wezwanie do zapłaty, a następnie wnieść pozew do sądu. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Katarzyna Garncarska Radca prawny
Kancelaria Radcy Prawnego Katarzyna Garncarska
Danielewicza 19, 37-100 Łańcut
Dzień dobry, w pierwszej kolejności proszę wysłać wezwanie do zapłaty wraz propozycją polubownego rozwiązania sporu. Mogę udzielić pomocy w sporządzeniu stosowanego pisma, w tym celu proszę o kontakt biuro@radcaradzi.pl lub 665 714 650. Pozdrawiam, Katarzyna Garncarska radca prawny
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.