Jakie kroki powinienem postawić gdy nie otrzymałem odpowiedzi zwrotnej jako sygnalista ?

Pytanie z dnia 13 sierpnia

1.Jakie kroki powinienem postawić gdy nie otrzymałem odpowiedzi zwrotnej jako sygnalista ?
2.Co w sytuacji jeżeli moje zgłoszenie nie dotarło bądź zostało celowo usunięte ?
3.Gdzie powinienem się zgłosić w celu ustalenia przebiegu zgłoszenia?
4.Gdzie pytać o ewentualne dokumentacje odnośnie mojego zgłoszenia?
5.Jaki jest okres przechowywania danych przez sygnalistów?
6.Co przysługuje sygnaliście w przypadku gdy pracodawca celowo wprowadza w błąd w celu zaniechania działań?
7.Gdzie szukać informacji bądź wsparcia w celu wyjaśnienia zaginięcia zgłoszenia na platformie dla sygnalistów

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.