Jakie roszczenia przysługują przedsiębiorcy który nabył telefon ze sklepu internetowego
Pytanie z dnia 16 stycznia 2019
Jakie roszczenia przysługują przedsiębiorcy który nabył telefon ze sklepu internetowego? skutecznie wyłączona rękojmia, sprzedawca udzielił gwarancji na naprawę. Po oględzinach telefonu stwierdził, że telefon doznał uszkodzenia mechanicznego ma wgniecenie i przysługuje tylko odpłatna naprawa. Telefon nie nosi żadnych śladów użytkowania, żadnej rysy wgniecenia (jest jak nowy) bezpodstawnie sprzedawca odmówił uznania reklamacji. Co robić?
Paweł Kijewski Radca prawny (Od 2009)
Legal Services Kancelaria Radcy Prawnego Paweł Kijewski
Szczecińska 8-10/28, 75-135 Koszalin
Jeżeli jest Pan zainteresowany uzyskaniem odpłatnej porady prawnej w tej sprawie proszę o kontakt telefoniczny pod nr tel: 661 845 991 lub na adres mail: biuro@legalservices.com.pl. z poważaniem Radca Prawny Paweł Kijewski
Podziękowałeś prawnikowi
Agnieszka Kwapień Adwokat (Od 2010)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Agnieszka Kwapień
Tadeusza Kościuszki 56/2, 40-047 Katowice
Dzień dobry, proszę odpowiedzieć, na czym polega wadliwość telefonu oraz na jakiej podstawie sprzedawca stwierdził uszkodzenia mechaniczne? Jak się wydaje wgniecenie telefonu powinno być widoczne. Pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kwapień http://www.adwokat-katowice.com.pl http://www.rozwod-adwokat.com.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.