Jednoosobowa firma jako konsument – zmiany w prawie
Pytanie z dnia 09 grudnia 2019
Witam.
Zmiany w prawie dotyczące poszerzenia ochrony konsumenckiej na jednoosobowe firmy i wymóg aktualizacji regulaminów oraz OWS przed 1 czerwca 2020 r.
Czy jeśli prowadzę hurtownię online, to też będę zobligowany do przyjmowania zwrotów? Prowadzę sprzedaż dla firm w celu dalszej odsprzedaży. Boję się, że hurtownia zamieni się w komis. Co się komuś nie sprzeda, to odeśle. Konsument ma czas na decyzję 14 dni, po poinformowaniu sklepu ma kolejne 14 na jego zwrot, co daje 28 dni. Dla hurtu to zagłada. Sprzedaję odzież damską i jeśli przed końcem sezonu przyjmę sporo zwrotów w dużych ilościach, to upadnę. Teoretycznie, ktoś z hurtowników kupi towar, a jak mu się w ciągu 28 dni nie sprzeda, to mi go zwróci. Czy tak to ma wyglądać?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.