Pytanie z dnia 06 maja 2017
Jestem osobą prywatną. Sprzedałem 30 sztuk słuchawek za 150 zł . Wszystko przebiegało sprawnie dopóki nie dostał słuchawek, stwierdził że słuchawki są wadliwe i chce zwrot pieniędzy od razu na drugi dzień. Powiedziałem mu jak otrzymam produkt to zwrócę mu pieniądze, napisał mi że najpierw chce zwrot pieniędzy czy jest to oszust który chce wyłudzić pieniądze? Bo nie wiem czy jak mu oddam kasę to mi odda słuchawki? Napisał jeszcze że zgłosił to na Policje (oszustwo ponoć) i do urzędu skarbowego. Czy mam się czego obawiać? Czy coś mi grozi? Co mam z tym fantem zrobić?
Nadpisze jeszcze że słuchawki które posiadam zakupiłem kilka lat temu, teraz chce je sprzedać bo zawalają mi miejsce. Sprzedaję sporadycznie więc z urzędu mi nic nie grozi?
Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź
Szanowny Panie, czy klient kupować słuchawki od Pana internetowo? Sprzedał Pan temu klientowi od razu 30 sztuk słuchawek? Czy precyzował na czym polega wada słuchawek i czy dotyczy wszystkich? Mamy tutaj do czynienia z kwestią rękojmi za wadliwy towar. Po odpowiedzi na te pytania, postaram się Panu pomóc.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.