Pytanie z dnia 25 kwietnia 2016
Jestem pośrednikiem w usłudze, klient zlecił mi usługę którą wykonała dla mnie firma dla w Austrii. Transport i związane z tym czynności leżały po stronie klienta- urządzenie wróciło i po 2 dniach klient stwierdził że jest uszkodzone i że to moja wina, że powinna mu dostarczyć zdjęcia z pakowania i umieszczania ładunku i transportu. Nie mam takich zdjęć -przed usługą pytałam czy będzie potrzebował dod. dokumentacji - nie chciał. Czy ma prawo ode mnie wymagać nie ustalonej wcześniej dokumentacji? Urządzenie które naprawialiśmy przyjechało w terminie-jednak klient nie dostarczył go osobie której miał ze względu na te uszkodzenie i również wini mnie za opóźnienie w dostawie. Czy tak moze być skoro odebrał je w wyznaczonym terminie?
Przemysław Lech Radca prawny (Od 2013)
Antyplagiat24 - Kancelaria Radcy Prawnego Przemysław Lech
Derdowskiego 2/2, 05-501 Piaseczno
Szanowna Pani/Panie, z chęcią pomożemy Pani/Panu w przedmiotowej sprawie. Proszę o przesłanie swojego zapytania razem z dokumentacją na adres poczty elektronicznej kancelarii w celu udzielenia wstępnej konsultacji.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.