Pytanie z dnia 25 kwietnia 2016

Jestem pośrednikiem w usłudze, klient zlecił mi usługę którą wykonała dla mnie firma dla w Austrii. Transport i związane z tym czynności leżały po stronie klienta- urządzenie wróciło i po 2 dniach klient stwierdził że jest uszkodzone i że to moja wina, że powinna mu dostarczyć zdjęcia z pakowania i umieszczania ładunku i transportu. Nie mam takich zdjęć -przed usługą pytałam czy będzie potrzebował dod. dokumentacji - nie chciał. Czy ma prawo ode mnie wymagać nie ustalonej wcześniej dokumentacji? Urządzenie które naprawialiśmy przyjechało w terminie-jednak klient nie dostarczył go osobie której miał ze względu na te uszkodzenie i również wini mnie za opóźnienie w dostawie. Czy tak moze być skoro odebrał je w wyznaczonym terminie?

Szanowna Pani/Panie, z chęcią pomożemy Pani/Panu w przedmiotowej sprawie. Proszę o przesłanie swojego zapytania razem z dokumentacją na adres poczty elektronicznej kancelarii w celu udzielenia wstępnej konsultacji.

Odpowiedź nr 1 z dnia 25 kwietnia 2016 17:25 Obejrzało: 387 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.