Pytanie z dnia 15 czerwca 2016
Jestem pracownikiem administracji publicznej. Wróciłam do pracy po urlopie macierzyńskim na to samo stanowisko lecz z zupełnie innym zakresem obowiązków. Obecny zakres obowiązków zupełnie odbiega od moich kwalifikacji i dotychczasowego zakresu czynności (prowadziłam biuro rady zostałam przeniesiona do działu planowania przestrzennego) Do mojego zakresu obowiązków na chwilę obecną należy min:. praca ze studium oraz planem zagospodarowania przestrzennego (przystępuje do sporządzaniazmiany studium), wydawanie decyzji o warunkach zabudowy, prowadzenie bazy adresowej gminy, wdawanie zezwoleń alkoholowych oraz naliczanie opłat za wydane zezwolenia. Dziś zostałam poinformowana o rozszerzeniu mojego zakresu czynności o stworzenie gminnego programu rewitalizacji. Czy zakres tych obowiązków nie jest zbyt szeroki?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.