Pytanie z dnia 27 kwietnia 2020

Jestem pracownikiem biedronki. W nocy z soboty na niedzielę padł system za 20 szt slodyczy można bylo otrzymać drogą rzecz w gratisie. Wybralam irobota wartego 499zł. Niestety kierowniczka każe go zwrócić ponieważ jest to pomyłka systemu a ja mogę ponieść konsekwencje. Czy to zgodne z prawem? Zwykły klient nie musi! Pozdrawiam.

Dzień dobry, trzeba ustalić dokładne okoliczności, ale takie działanie może być niekiedy uznane, jako działanie na szkodę pracodawcy. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 28 kwietnia 2020 10:30 Zmodyfikowano dnia: 28 kwietnia 2020 10:30 Obejrzało: 252 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Co do zasady nie, bowiem nie jest to Pani wina. Jeżeli domagają się tylko od Pani to absolutnie proszę nie zwracać.

Odpowiedź nr 2 z dnia 28 kwietnia 2020 12:53 Zmodyfikowano dnia: 28 kwietnia 2020 12:53 Obejrzało: 251 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.