Pytanie z dnia 27 kwietnia 2020
Jestem pracownikiem biedronki. W nocy z soboty na niedzielę padł system za 20 szt slodyczy można bylo otrzymać drogą rzecz w gratisie. Wybralam irobota wartego 499zł. Niestety kierowniczka każe go zwrócić ponieważ jest to pomyłka systemu a ja mogę ponieść konsekwencje. Czy to zgodne z prawem? Zwykły klient nie musi! Pozdrawiam.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, trzeba ustalić dokładne okoliczności, ale takie działanie może być niekiedy uznane, jako działanie na szkodę pracodawcy. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Michał Bukowski Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Bukowski
Al. IX Wieków Kielc 6/34, 25 - 516 Kielce
Co do zasady nie, bowiem nie jest to Pani wina. Jeżeli domagają się tylko od Pani to absolutnie proszę nie zwracać.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.