Pytanie z dnia 28 marca 2017

Jestem przedsiębiorcą i prowadzę małe lokalne przedsiębiorstwo, zajmujące się produkcją mebli tapicerowanych. Otrzymałem jakiś czas temu reklamację tkaniny( z której wykonana była kanapa) od klienta, którą rozpatrzyłem pozytywnie (najpierw próbowałem ją naprawić, jednak to nie poskutkowało i tkanina została wymieniona na nową inną). 3 dni temu znów dostałem reklamację od tego samego klienta na ten sam produkt i na tkaninę, że pojawiły sie jakieś "plamy z nitek", przy czym klient napisał, że widział te wady już w momencie odbioru kanapy z reklamacji, ale nie były jeszcze tak bardzo widoczne. Czy mam prawo odrzucić reklamację? Proszę o pomoc.

Dzień dobry, kiedy dokładnie klient złożył pierwszą reklamację, kiedy wykonał Pan swoje obowiązki z niej wynikające i jaką reklamację klient złożył obecnie? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 28 marca 2017 21:51 Obejrzało: 216 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.