Pytanie z dnia 09 lipca 2018
Jestem przedsiebiorcą prowadzącym sprzedaż przez internet. Klientka zakupila u mnie towar i po tygodniu odeslala go do reklamacji, jednak towar w tym czasie zniszczyla i i odpisalimsy jej ze reklamcja nie zostaje unznana bo zniszczenia te są w skutek uszkodzeń mechanicznych. Dostala informacje ze odpowiedz na jej reklamcje zostala wyslana poczta polska listem poleconym. Niestety nie odebrala tego z poczty , przesylka do nas wrocila i napisala do nas powtórnie , ze żąda zwrotu pieniedzy, skoro towar do nas wrocil. Prosze o porade jaką mamy dać jej odpwiedź, czy mozemy napisac ze skoro nie odebrala przesylki to moze ją odebrac w siedzibie naszej firmy??
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.