Pytanie z dnia 04 października 2022

Jestem przewoźnikiem oraz kurierem w firmie DHL zawsze na koniec dnia wpłacamy pieniążki we wplatomacie firmy Euronet 08.09.2022 wpłacajac pieniążki wplatomat zaczął liczyć banknoty wyglądało na to jakby się zaciął po chwili włączył się alarm wyrzuciło kartę pieniędzy nie oddało oraz nie wydrukowało potwierdzenia wpłaty odrazu zadzwoniłem na infolinię euronetu zgłosiłem reklamacje po upływie 10 dni reklamacja została rozpatrzona negatywnie złożyłem zażalenie od reklamacji na nią również otrzymałem negatywna decyzję w tej sytuacji DHL żąda ode mnie pokrycia kosztów czy to zgodne z prawem

Dzień dobry, a czy kwestia przekazywania/wpłacania pieniędzy jest w jakiś sposób uregulowana w Pana umowie? Pozdrawiam, adwokat Filip Majsterek | +48 606 664 300 | filip.majsterek@adwokatura.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 5 października 2022 15:12 Zmodyfikowano dnia: 5 października 2022 15:12 Obejrzało: 475 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, Większość, jeśli nie wszystkie bankomaty, są wyposażone w monitoring. Czy zwracał się Pan do Euronetu, aby zostało pozyskane nagranie z monitoringu przy bankomacie? Na nagraniu powinno być widoczne całe opisane przez Pana zajście. Pozdrawiam, adw. Sandra Grzywocz - Nowak

Odpowiedź nr 2 z dnia 7 października 2022 12:22 Zmodyfikowano dnia: 7 października 2022 12:22 Obejrzało: 468 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.