Pytanie z dnia 04 października 2022
Jestem przewoźnikiem oraz kurierem w firmie DHL zawsze na koniec dnia wpłacamy pieniążki we wplatomacie firmy Euronet 08.09.2022 wpłacajac pieniążki wplatomat zaczął liczyć banknoty wyglądało na to jakby się zaciął po chwili włączył się alarm wyrzuciło kartę pieniędzy nie oddało oraz nie wydrukowało potwierdzenia wpłaty odrazu zadzwoniłem na infolinię euronetu zgłosiłem reklamacje po upływie 10 dni reklamacja została rozpatrzona negatywnie złożyłem zażalenie od reklamacji na nią również otrzymałem negatywna decyzję w tej sytuacji DHL żąda ode mnie pokrycia kosztów czy to zgodne z prawem
Filip Majsterek Adwokat
Filip Majsterek Kancelaria Adwokacka
Świętojańska 43/23, 81-391 Gdynia
Dzień dobry, a czy kwestia przekazywania/wpłacania pieniędzy jest w jakiś sposób uregulowana w Pana umowie? Pozdrawiam, adwokat Filip Majsterek | +48 606 664 300 | filip.majsterek@adwokatura.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Sandra Grzywocz - Nowak Adwokat (Od 2017)
Kancelaria Adwokacka Sandra Grzywocz - Nowak
Rynek 13/3, 41-500 Chorzów
Dzień dobry, Większość, jeśli nie wszystkie bankomaty, są wyposażone w monitoring. Czy zwracał się Pan do Euronetu, aby zostało pozyskane nagranie z monitoringu przy bankomacie? Na nagraniu powinno być widoczne całe opisane przez Pana zajście. Pozdrawiam, adw. Sandra Grzywocz - Nowak
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.