Pytanie z dnia 07 października 2021
Jestem rejestratorka medyczną w przychodni NFZ, pacjent grozi skargą do NFZ twierdząc że odmówiłam przyjęcia dziecka z bólem zęba co jest nieprawdą, sytuacja taka nie miała miejsca, jest to kontratak na moją osobę po tym jak zwróciłam temu pacjentowi uwagę, że nie stawia się i nie odwołuje umówionych wizyt. Jak mam się bronić jeśli taka skargą wpłynie do NFZ? Jak mam udowodnić że pacjent kłamie abym miała problemy?
Tomasz R. Weigt Adwokat (Od 1997)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Tomasz R. Weigt
Daszyńskiego 12/1, 59-700 Bolesławiec
Dzień dobry. Do czasu otrzymania zawiadomienia o wpłynięciu skargi może Pani spróbować zgromadzić dowody na potwierdzenie Pani wersji zdarzeń (np. oświadczenia osób, które widziały zdarzenie itp.). Natomiast obronę będzie można podjąć dopiero po dowiedzeniu się przez Panią czego dotyczy skarga oraz na jakiej podstawie wszczęte zostało postępowanie. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-563-996
Podziękowałeś prawnikowi
Dzień dobry, Pani reakcja i postawa będzie zależała od tego, co będzie w skardze do NFZ. Nie jest w stanie Pani wyprzedzająco na to zareagować. Warto poinformować o sytuacji przełożonych. Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.