Pytanie z dnia 07 października 2021

Jestem rejestratorka medyczną w przychodni NFZ, pacjent grozi skargą do NFZ twierdząc że odmówiłam przyjęcia dziecka z bólem zęba co jest nieprawdą, sytuacja taka nie miała miejsca, jest to kontratak na moją osobę po tym jak zwróciłam temu pacjentowi uwagę, że nie stawia się i nie odwołuje umówionych wizyt. Jak mam się bronić jeśli taka skargą wpłynie do NFZ? Jak mam udowodnić że pacjent kłamie abym miała problemy?

Dzień dobry. Do czasu otrzymania zawiadomienia o wpłynięciu skargi może Pani spróbować zgromadzić dowody na potwierdzenie Pani wersji zdarzeń (np. oświadczenia osób, które widziały zdarzenie itp.). Natomiast obronę będzie można podjąć dopiero po dowiedzeniu się przez Panią czego dotyczy skarga oraz na jakiej podstawie wszczęte zostało postępowanie. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-563-996

Odpowiedź nr 1 z dnia 7 października 2021 14:26 Zmodyfikowano dnia: 7 października 2021 14:26 Obejrzało: 162 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, Pani reakcja i postawa będzie zależała od tego, co będzie w skardze do NFZ. Nie jest w stanie Pani wyprzedzająco na to zareagować. Warto poinformować o sytuacji przełożonych. Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.

Odpowiedź nr 2 z dnia 12 października 2021 22:52 Zmodyfikowano dnia: 12 października 2021 22:52 Obejrzało: 143 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.