Pytanie z dnia 20 kwietnia 2018
Jesteśmy członkami jednej ze wspólnot mieszkaniowych w Łodzi. Ze względu na przeciekający dach, co zostało potwierdzone przez eksperta z odpowiednimi uprawnieniami, przysłanego przez administrację wspólnoty, zwróciliśmy się dwukrotnie do osoby odpowiedzialnej za budynek (zarządzającej nieruchomością) z prośbą o podanie terminu naprawy, to jest miesiąca i roku. Obydwa pisma z dnia 1.02.2018 i 7.03.2018 pozostały bez odpowiedzi. Mamy w związku z tym pytanie, czy zarządzający/administrator budynku nie musi odpowiadać na nasze pisma? A jeśli ma obowiązek odpowiedzi, to ile ma na to czasu. Co w tej sytuacji robić? Czy kierować kolejne pismo?
Julia Rybczyńska Radca prawny (Od 2016)
Kancelaria Prawna BeRIGHT
Leczkowa 25/4, 80-432 Gdańsk
Dzień dobry, rozumiem, że wspólnota ma zarząd i zarządcę, tak? Oczywiście powinni Państwo otrzymać odpowiedź, ale nie ma wyznaczonego terminu. Mogą Państwo zwołać zebranie i sami podjąć uchwałę i naprawić dach, jednakże w pierwszej kolejności może warto udać się osobiście do zarządcy, a na przyszłość rozważyć jego zmianę? Pozdrawiam, Julia Rybczyńska radca prawny
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.