Pytanie z dnia 20 kwietnia 2018

Jesteśmy członkami jednej ze wspólnot mieszkaniowych w Łodzi. Ze względu na przeciekający dach, co zostało potwierdzone przez eksperta z odpowiednimi uprawnieniami, przysłanego przez administrację wspólnoty, zwróciliśmy się dwukrotnie do osoby odpowiedzialnej za budynek (zarządzającej nieruchomością) z prośbą o podanie terminu naprawy, to jest miesiąca i roku. Obydwa pisma z dnia 1.02.2018 i 7.03.2018 pozostały bez odpowiedzi. Mamy w związku z tym pytanie, czy zarządzający/administrator budynku nie musi odpowiadać na nasze pisma? A jeśli ma obowiązek odpowiedzi, to ile ma na to czasu. Co w tej sytuacji robić? Czy kierować kolejne pismo?

Dzień dobry, rozumiem, że wspólnota ma zarząd i zarządcę, tak? Oczywiście powinni Państwo otrzymać odpowiedź, ale nie ma wyznaczonego terminu. Mogą Państwo zwołać zebranie i sami podjąć uchwałę i naprawić dach, jednakże w pierwszej kolejności może warto udać się osobiście do zarządcy, a na przyszłość rozważyć jego zmianę? Pozdrawiam, Julia Rybczyńska radca prawny

Odpowiedź nr 1 z dnia 23 kwietnia 2018 11:15 Zmodyfikowano dnia: 23 kwietnia 2018 11:15 Obejrzało: 261 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.