Pytanie z dnia 15 grudnia 2015

Jeżeli pracownicy w miejscu pracy utrudniają mi moją pracę poprzez notoryczne przekazywanie mi nieprawdziwych informacji (w ramach niezbędnej współpracy) to czy można z takim czymś walczyć za pomocą prawa? Jeśli tak, na jakie przepisy można się powołać zgłaszając sprawę dyrektorowi?

To są kwestie organizacyjne, a nie prawne. Pracodawca/przełożony powinien ten problem rozwiązać. Natomiast na złą wolę innych nic nie można poradzić.

Odpowiedź nr 1 z dnia 16 grudnia 2015 02:51 Obejrzało: 340 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.