Pytanie z dnia 15 grudnia 2015
Jeżeli pracownicy w miejscu pracy utrudniają mi moją pracę poprzez notoryczne przekazywanie mi nieprawdziwych informacji (w ramach niezbędnej współpracy) to czy można z takim czymś walczyć za pomocą prawa? Jeśli tak, na jakie przepisy można się powołać zgłaszając sprawę dyrektorowi?
Artur Stachurski Radca prawny (Od 2014)
LT LAW Ciupka, Stachurski sp.k.
Gwiaździsta 71/10, 01-651 Warszawa
To są kwestie organizacyjne, a nie prawne. Pracodawca/przełożony powinien ten problem rozwiązać. Natomiast na złą wolę innych nic nie można poradzić.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.