Kiedy konsument ma prawo zrezygnować z zakupu online.

Pytanie z dnia 10 grudnia 2019

Jakie mogę podjąć kroki prawne w przypadku kiedy sklep internetowy nie wywiązuje się z umowy i nie wysłał mi zamówionego towaru za wcześniejszą opłatą?

Dzień dobry, można odstąpić od umowy i żądać zwrotu środków. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 11 grudnia 2019 12:09 Zmodyfikowano dnia: 11 grudnia 2019 12:09 Obejrzało: 203 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.