Kiedy pracownik może żądać od pracodawcy zwrotu kosztów zaplanowanej wycieczki.

Pytanie z dnia 19 lutego 2020

Witam. Mam pytanie czy jeżeli w lutym zgłaszam pracodawcy że będę potrzebować urlop wypoczynkowy i wykupie wycieczkę a w listopadzie pracodawca nie udzieli mi urlopu to czy pracodawca ma obowiązek oddać mi pieniądze za poniesione koszta? Dodam ze nie sa to tzw wczasy ppd gruszą .

Dzień dobry jeśli wyrazi zgodę na urlop w danym terminie, co do zasady ponosi odpowiedzialność za ewentualne odwołanie z urlopu. W razie dalszych pytań lub wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 1 z dnia 19 lutego 2020 14:45 Zmodyfikowano dnia: 19 lutego 2020 14:45 Obejrzało: 241 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

To zależy czy urlop jest wpisany do harmonogramie u pracodawcy i czy go zaakceptował?

Odpowiedź nr 2 z dnia 20 lutego 2020 07:59 Zmodyfikowano dnia: 20 lutego 2020 07:59 Obejrzało: 235 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.