Pytanie z dnia 29 stycznia 2018
Kilka lat temu założyliśmy fundację, w akcie notarialnym była informacji o funduszu założycielskim w wysokości 1000 zł, jednak nie został on wpłacony na konto (ówczesna księgowa poinformowała nas, że nie jest to obowiązkowe). Teraz jesteśmy na etapie likwidacji, czy te pieniądze muszą być wpłacone teraz na konto i z nich można np. dokonać opłat likwidacyjnych. Czy w ogóle nie musimy ich wpłacać i rozliczać? A jeśli jednak jest konieczność wpłacenia, to czy podczas likwidacji można ;przekazać te pieniądze konkretnej, potrzebującej osobie, czy tylko całej organizacji? Nie ukrywam, że nie mamy żadnego majątku do podziału, żadnych pieniędzy na koncie, a jedynie koszty do poniesienia związane z zamknięciem fundacji.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.