Pytanie z dnia 10 kwietnia 2020
Kilka miesięcy temu zakupiłem smartfon w sklepie stacjonarnym (duża sieć elektromarketów) "na firmę". Niestety niedawno telefon przestał działać. Zadzwoniłem na infolinię sklepu i polecono mi złożyć reklamację drogą mailową, co uczyniłem. Po kilku dniach poproszono mnie o wysłanie mailem wypełnionego formularza i dowodu zakupu. Wysłałem. Po ponad 2 tygodniach braku odpowiedzi ponownie zadzwoniłem na infolinię. Pan stwierdził, że nic nie wie i że przyjmie ode mnie zgłoszenie reklamacyjne drugi raz drogą telefoniczną i zapowiedział, że otrzymam odpowiedź w ciągu 2 dni. Minęło 5 dni bez odpowiedzi. Dziś ponownie zadzwoniłem i poinformowano mnie, że reklamacja będzie rozpatrywana dopiero gdy sklep będzie otwarty (czyli nie wiadomo kiedy). Czy to legalne w obecnej sytuacji? Telefon jest mi potrzebny do prowadzenia działalności. Co mogę zrobić?
Michał Bukowski Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Bukowski
Al. IX Wieków Kielc 6/34, 25 - 516 Kielce
Może Pan odstąpić od umowy na podstawie rekojmi za wady ukryte rzeczy, ale niestety to też potrwa. bo te sprawy się ciągną a sądy teraz pracują w trybie ograniczonym.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.