Pytanie z dnia 10 kwietnia 2020

Kilka miesięcy temu zakupiłem smartfon w sklepie stacjonarnym (duża sieć elektromarketów) "na firmę". Niestety niedawno telefon przestał działać. Zadzwoniłem na infolinię sklepu i polecono mi złożyć reklamację drogą mailową, co uczyniłem. Po kilku dniach poproszono mnie o wysłanie mailem wypełnionego formularza i dowodu zakupu. Wysłałem. Po ponad 2 tygodniach braku odpowiedzi ponownie zadzwoniłem na infolinię. Pan stwierdził, że nic nie wie i że przyjmie ode mnie zgłoszenie reklamacyjne drugi raz drogą telefoniczną i zapowiedział, że otrzymam odpowiedź w ciągu 2 dni. Minęło 5 dni bez odpowiedzi. Dziś ponownie zadzwoniłem i poinformowano mnie, że reklamacja będzie rozpatrywana dopiero gdy sklep będzie otwarty (czyli nie wiadomo kiedy). Czy to legalne w obecnej sytuacji? Telefon jest mi potrzebny do prowadzenia działalności. Co mogę zrobić?

Może Pan odstąpić od umowy na podstawie rekojmi za wady ukryte rzeczy, ale niestety to też potrwa. bo te sprawy się ciągną a sądy teraz pracują w trybie ograniczonym.

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 kwietnia 2020 10:44 Zmodyfikowano dnia: 12 kwietnia 2020 10:44 Obejrzało: 184 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.