Pytanie z dnia 28 lipca 2022

Klient dokonuje zwrotu w sklepie internetowym. Otwieramy paczkę ze zwrotem w której nie ma towaru a jedynie wypełniona folia bombelkową. Jak to rozgryźć? Pani się odrobinę mota.... ale domaga zwrotu pieniedzy, bo to allegro i serwis wspiera takie zachowania.

Dzień dobry, skoro towar nie został zwrócony, to nie ma podstaw do zwrotu pieniędzy. Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.

Odpowiedź nr 1 z dnia 28 lipca 2022 14:21 Zmodyfikowano dnia: 28 lipca 2022 14:21 Obejrzało: 160 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.