Pytanie z dnia 15 grudnia 2022
Klient nie zapłacił mi całości za usługe w momencie wystawienia faktury wszystko było ok, czy mam obowiązek uwzględnić w przyszłości ewentualną reklamacje? Czy mogę odmówić powodu nie uregulowanej faktury?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, reklamację trzeba będzie rozpoznać. Zaległej zapłaty można dochodzić przed sądem. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Tomasz R. Weigt Adwokat (Od 1997)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Tomasz R. Weigt
Daszyńskiego 12/1, 59-700 Bolesławiec
Dzień dobry. Nie, kwestia reklamacji oraz kwestia braku dokonania zapłaty to są dwie różne sprawy i powinny być rozpatrywane oddzielnie (chyba że nn. odstąpi Pan od umowy z uwagi na brak zapłaty). Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208
Podziękowałeś prawnikowi
Marcin Kozłowski Radca prawny (Od 2019)
Kancelaria Radcy Prawnego Marcin Kozłowski
Al. Kościuszki 59/61 lok. 205, 90-514 Łódź
Dzień dobry. Nie, brak zapłaty nie ma znaczenia przy reklamacji. Można dochodzić należności przed sądem w takiej sytuacji. Zapraszam do kontaktu, mogę zająć się sprawą, m.kozlowski@ewslegal.pl r.pr. Marcin Kozłowski
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.