Klient nie zapłacił za fakturę.
Pytanie z dnia 20 sierpnia 2020
Witam,
Klient nie płaci za otrzymany towar. Mamy podpisany dok. WZ za towar.
Przeterminowane FV sięgają do 240 dni.
Wysłaliśmy już 2 wezwanie do zapłaty.
Jakie dalsze kroki?
Czy potwierdzenie odbioru musi być papierowe czy wystarczy elektroniczne (sms).
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, jeśli nie płaci dobrowolnie, pozostaje droga sądowa. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Piotr Stosio Radca prawny (Od 2018)
Kancelaria Radcy Prawnego Piotr Stosio
Aleja Prymasa Tysiąclecia 145/149 lok. 95, 01-424 Warszawa
Proponuję skierować sprawę na drogę postępowania sądowego, pozdrawiam, Piotr Stosio.
Podziękowałeś prawnikowi
Marcin Kozłowski Radca prawny (Od 2019)
Kancelaria Radcy Prawnego Marcin Kozłowski
Al. Kościuszki 59/61 lok. 205, 90-514 Łódź
Dzień dobry. W takiej sytuacji trzeba skierować sprawę do sądu. Jeżeli są dowody na otrzymanie towaru, sprawa nie powinna być skomplikowana. Na fv jest termin płatności, więc klient wiedział kiedy ma zapłacić.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.