Klient nie zapłacił za fakturę.

Pytanie z dnia 20 sierpnia 2020

Witam,
Klient nie płaci za otrzymany towar. Mamy podpisany dok. WZ za towar.
Przeterminowane FV sięgają do 240 dni.
Wysłaliśmy już 2 wezwanie do zapłaty.
Jakie dalsze kroki?
Czy potwierdzenie odbioru musi być papierowe czy wystarczy elektroniczne (sms).

Dzień dobry, jeśli nie płaci dobrowolnie, pozostaje droga sądowa. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 20 sierpnia 2020 09:05 Zmodyfikowano dnia: 20 sierpnia 2020 09:05 Obejrzało: 375 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Proponuję skierować sprawę na drogę postępowania sądowego, pozdrawiam, Piotr Stosio.

Odpowiedź nr 2 z dnia 20 sierpnia 2020 09:37 Zmodyfikowano dnia: 20 sierpnia 2020 09:37 Obejrzało: 373 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. W takiej sytuacji trzeba skierować sprawę do sądu. Jeżeli są dowody na otrzymanie towaru, sprawa nie powinna być skomplikowana. Na fv jest termin płatności, więc klient wiedział kiedy ma zapłacić.

Odpowiedź nr 3 z dnia 27 sierpnia 2020 09:01 Zmodyfikowano dnia: 27 sierpnia 2020 09:01 Obejrzało: 361 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.